Πέμπτη 28 Ιουνίου 2018

Πόρτο Μπούφαλο και Salt River!

25 Ιουνίου 2018

-Θέλετε τη Δευτέρα να πάμε στο Πόρτο Μπούφαλο; Είναι πολύ όμορφα. Ίσως να κάνουμε και μπάνιο.
-Δεν είναι άσχημη ιδέα. Δεν έχουμε πάει ποτέ. Μόνο να μη βρέχει.
Έτσι κανονίστηκε η ημερήσια εκδρομή από την Κάρυστο.

Το Πόρτο Μπούφαλο είναι ένα λιμανάκι στο μυχό ενός κόλπου του Νότιου Ευβοϊκού στα δυτικά του χωριού Αργυρό ή Βύρρα.
Το Αργυρό βρίσκεται περίπου 60 χμ βόρεια, βορειοδυτικά της Καρύστου, στην περιοχή του Δύστου.
Όταν φτάσαμε ο βοριάς ήταν αρκετά δυνατός, για να σου κάνει όρεξη για μπάνιο.
Βρήκαμε ένα τραπέζι με «στρογέρα» (απάγκιο-απάνεμο) μιας γραφικής ψαροταβέρνας και κάτσαμε για ψαράκι.
Μέχρι να έρθουν τα πρώτα, έκανα μια βόλτα για φωτογραφίες.
Δυο ώρες μετά σηκωθήκαμε να φύγουμε.
Στη διασταύρωση δεν πήγαμε αριστερά προς Αργυρό, αλλά δεξιά προς Άγιο Δημήτριο Αργυρού και Αλμυροπόταμο. Λίγα μέτρα μετά σταματάμε να θαυμάσουμε (και να απαθανατίσουμε βέβαια) τη θέα.
Όλος ο κόλπος του Αλμυροπόταμου, μέχρι την έξοδό του στο Νότιο Ευβοϊκό, που «κλείνεται» από τη νησίδα Καβαλλιανή. Υπέροχη εικόνα!
Πήραμε τον κατήφορο έχοντας συνεχώς στα αριστερά μας στο βάθος την Παναγιά, το επίνειο του Αλμυροποτάμου.
Φτάσαμε στον Άγιο Δημήτρη, χωρίς να κατέβουμε στην παραλία και κινηθήκαμε αριστερά
μέχρι που φτάσαμε στην Παναγιά. Κάποτε από εδώ είχε τακτικά δρομολόγιο για απέναντι, στην Αγία Μαρίνα. Τώρα από ότι μαθαίνω αυτό συμβαίνει σπάνια (νομίζω μια φορά την εβδομάδα). Πριν μερικά χρόνια είχα κατέβει για να πάρω το καράβι. Μπαίνοντας στο χωριό είχε μια πινακίδα: «Αλμυροπόταμος» και από κάτω «Salt River» (!!!!). Δεν πρόσεξα αν υπάρχει ακόμα.
Αφήσαμε το αυτοκίνητο στο λιμάνι, κάναμε μια βόλτα και κάτσαμε για καφέ. Εκεί δεν φύσαγε αλλά δεν είχαμε όρεξη για μπάνιο.
Κάτσαμε, απολαύσαμε παγωτό, καφέ και εικόνες που γαληνεύουν την ψυχή και γεμίζουν το νου. Απογευματάκι πια, ξεκινήσαμε για Κάρυστο. Γύρω στις 7 φτάσαμε στο σπίτι μας. Αποχαιρετήσαμε τους φίλους και κάτσαμε να ξεκουραστούμε και να χωνέψουμε τις καινούριες εικόνες της ημέρας. Και σε άλλα με υγεία!