Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

3 χρόνια «δισάκι»!!



4 Νοεμβρίου του 2010 κάνει τα πρώτα του βήματα στη blogόσφαιρα το «δισάκι», το πρώτο μου blog! Από τότε το νιώθω να «βαραίνει» γλυκά τους ώμους μου, αχώριστος σύντροφος στους δρόμους του τόπου μου αλλά και του κόσμου. Απόκτησε πολλούς και καλούς φίλους από πολλές χώρες αυτού του πλανήτη, κάποιοι πιστοί συνοδοιπόροι του. Όλους τους ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου!
Πάνω από 300 αναρτήσεις προσπαθούν να περιγράψουν και να μεταφέρουν στους καλούς του φίλους αισθήματα και εικόνες από τόπους ελληνικούς και ξένους! Άλλοτε το πετυχαίνει και άλλοτε τουλάχιστον προσπαθεί. Το «παιδί» μου αυτό έχει γίνει μέρος της ζωής μου. Και όπως έλεγε μια παλιά διαφήμιση είναι «η πρώτη φροντίς το πρωί και η τελευταία το βράδυ»!!!

Καλή συνέχεια νάχουμε, δισάκι μου καλό, για πολλά, πολλά χρόνια ακόμα!!! 



5 σχόλια:

  1. 3 χρόνια εικόνες και συναισθήματα... να τα χιλιάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να είναι πάντα καλοτάξιδο το δισάκι σου και να λιώσει πολλά ζευγάρια παπούτσια ταξιδεύοντας

    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολλά χρόνια ακόμα και πολλά ταξίδια στις ομορφιές του κόσμου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σας ευχαριστώ πολύ και εύχομαι και στις τρεις σας καλή δύναμη και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...