Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2017

2016, Ταξιδιωτικός απολογισμός μιας ακόμα δύσκολης χρονιάς!

Το 2016, έφυγε με την κρίση να βαθαίνει ακόμα περισσότερο και να περιορίζει τις δραστηριότητές μας στο ελάχιστο δυνατό, τόσες, όσες πρέπει για να μην πέσουμε θύματα της κατάθλιψης. Κάποια προβλήματα υγείας δικών μας προσώπων και το πήγαινε-έλα της κόρης μας στην Ισπανία, ένα τετραήμερο κάθε μήνα, για το μεταπτυχιακό της και η αναχώρηση και εγκατάστασή της εκεί τελικά, για τουλάχιστον ένα χρόνο, χειροτέρεψε τα πράγματα και ψυχολογικά και οικονομικά. Όσο όμως αντέχαμε και όσο άντεχε η τσέπη μας, δεν θα το βάζαμε κάτω. Έτσι κάτι φτηνά αεροπορικά, μιας και τα βγάλαμε πολύ καιρό πριν, σε συνδυασμό με την παροχή φιλοξενίας από κάποιους φίλους, εξασφάλισε δύο ταξίδια στο εξωτερικό. Εντός, δύο τριήμερα στην Πελοπόννησο και ένα πενθήμερο στη Σύρο και ημερήσιες βόλτες στα γύρω ή εξερεύνηση της πόλης μας, συμπλήρωσαν την ταξιδιωτική μας εμπειρία και αυτής της χρονιάς.

Ιανουάριος
Η νέα χρονιά ξεκίνησε με μια ημερήσια βόλτα στη χιονισμένη Δίρφη της Κεντρικής Εύβοιας, τη 2η μέρα του μήνα http://disaki.blogspot.gr/2016/01/blog-post_6.html.
Στα μέσα του, κάναμε το πρώτο τριήμερο ταξίδι της χρονιάς, στην Τσακωνιά, δηλαδή τη Νότια Κυνουρία, στην Αρκαδία.

Φεβρουάριος- Μάρτιος
Στις αρχές του Φεβρουαρίου, πήγαμε στην Κάρυστο, στη Νότια Εύβοια. Στην Κάρυστο πάμε πολύ συχνά, μιας και έχουμε σπίτι και πολλούς συγγενείς και φίλους. Αυτή τη φορά, ο λόγος της επίσκεψης δεν ήταν ταξιδιωτικός. Η Κινηματογραφική Λέσχη της πόλης, οργάνωσε έκθεση ερασιτεχνικής φωτογραφίας και συμμετείχα με τέσσερις φωτογραφίες. Έτσι πήγαμε για τα εγκαίνια http://disaki.blogspot.gr/2016/02/blog-post.html.
Μια ακόμα παρουσίαση για την Παναγία Μαρμαριώτισσα στο Χαλάνδρι,

Ο Μάρτιος κύλησε με μερικές βόλτες για καφέ εντός Αττικής!

Απρίλιος
Ο Απρίλιος ξεκίνησε με μια ημερήσια εκδρομή στην περιοχή της Στενής, στην Εύβοια. Στις 15 του μήνα ξεκίνησε ένα υπέροχο ταξίδι 11 ημερών στην Ελβετία και τη Γαλλία. Μείναμε 8 μέρες στους φίλους μας στην Ελβετία
και 3 στον ανιψιό μου στη Γαλλία, απ’ όπου επισκεφτήκαμε κάποιες Γαλλικές πόλεις και χωριά http://disaki.blogspot.gr/2016/11/tres-jolies.html,
αλλά και τη Γενεύη στην Ελβετία, μιας και μένει   ακριβώς στα σύνορα των δύο χωρών. http://disaki.blogspot.gr/2016/12/3.html
Δυο μέρες αφότου γυρίσαμε, πήγαμε για τις γιορτές του Πάσχα, στην Κάρυστο

Μάϊος- Ιούνιος
Η Πρωτομαγιά ήταν και η Κυριακή του Πάσχα και έτσι οι 4 πρώτες μέρες πέρασαν ήσυχα στην Κάρυστο.
Μόνο μια παρουσίαση για ένα θέμα από το Χαλάνδρι, http://disaki.blogspot.gr/2016/05/blog-post_24.html
Στις αρχές του Ιούνη κάναμε μια ημερήσια, εξερευνητική βόλτα στα κοντινά. Ανεβήκαμε στο όρος Πατέρας, πάνω από τα Μέγαρα, ψάχνοντας δύο αρχαίους πύργους,
και αφού τους βρήκαμε, κατεβήκαμε στην Ψάθα για φαΐ και στη συνέχεια στο Λουτράκι για καφέ, όπου επισκεφτήκαμε την Δημοτική Ιαματική Πηγή Λουτρακίου!
Οι καλοκαιρινές μας διακοπές άρχισαν το τρίτο δεκαήμερο του μήνα στην Κάρυστο και έτσι κύλησε ο μήνας.

Ιούλιος-Αύγουστος
Το μεγαλύτερο μέρος των δύο αυτών μηνών πέρασε στην Κάρυστο.
Την 21η του Ιουλίου φύγαμε για Αθήνα για να ετοιμαστούμε για το δεύτερο ταξίδι μας στο εξωτερικό, που θα ξεκινούσε 4 μέρες μετά και θα διαρκούσε μια εβδομάδα. Ταξίδι στην υπέροχη πρωτεύουσα της Ρωσίας, τη Μόσχα, μια πόλη που αν και μας ταλαιπώρησε με το μέγεθός της και τα έργα, που γίνονταν παντού, την ερωτεύτηκα!
Κάποια στιγμιότυπα-εικόνες από αυτό το ταξίδι στα άρθρα εδώ
Οι Αδελφοί Λειχούδη στη Μόσχα!
Οι υπόγειες γκαλερί της Μόσχας!
Muzeon, το Πάρκο της Ρώσικης γλυπτικής!
Η χαρά του παιχνιδιού...για όλους!
Άστεγοι και λιμουζίνες!

Την 1η του Αυγούστου γυρίσαμε από τη Μόσχα και 3 μέρες μετά πήγαμε και πάλι στην Κάρυστο, όπου και περάσαμε τις επόμενες τρεις εβδομάδες με μπάνια, φίλους και αρκετές εκδηλώσεις. Κάποια άρθρα, που αφορούν αυτή την περίοδο εδώ:
Μια βραδιά με τους Alex and Alex!
Μνήμη καλοκαιριού!
Εσω – ‘Εξω - recycling!
Η άλλη όψη του καλοκαιριού!
Werner Hofstetter: «Ελευθερία», 2016!

Σεπτέμβριος-Οκτώβριος
Στις αρχές του Σεπτέμβρη, ένας γάμος μας ξανάσμιξε με φίλους και γνωστούς, που είχαμε να δούμε πολλά χρόνια, κάποιους ολόκληρες δεκαετίες!
Κατά τ’ άλλα ο Σεπτέμβρης κύλησε χωρίς κάποιες εξορμήσεις με εξαίρεση κάποια μπάνια στην περιοχή του Λαυρίου.
Την τελευταία μέρα του μήνα ένα άσχημο νέο για πρόβλημα υγείας δικού μας προσώπου μας ανησύχησε πολύ, αλλά τις επόμενες μέρες φάνηκε πως δεν ήταν τόσο σοβαρό όσο φάνηκε στην αρχή.
Έτσι μπήκε ο Οκτώβρης. Στις 6 του μήνα φύγαμε για 5 μέρες στη Σύρο, όπου εγώ πήγαινα για πρώτη φορά. Εκεί βρεθήκαμε με γνωστούς, που είχαμε να δούμε δεκαετίες και γνωρίσαμε, από κοντά, κάποιον ιντερνετικό φίλο. Το νησί μου άρεσε πολύ και περάσαμε εξαιρετικά. Από εκεί δύο μικρές παρουσιάσεις:
Εικόνες από την αγορά της Ερμούπολης!
Ο Φάρος Τάμελος της Κέας!
Στα μέσα του μήνα η αναχώρηση της κόρης μας για την Ισπανία, μας στεναχώρησε πολύ.
Οι τέσσερεις τελευταίες μέρες του μήνα μας βρήκαν και πάλι στην Κάρυστο, όπου βρεθήκαμε και με τους Ελβετούς φίλους μας, που είχαν έρθει για λίγες μέρες.
Οι Πεταλιοί από το καράβι!

Νοέμβριος
Ο προτελευταίος μήνας του χρόνου σημαδεύτηκε από ένα καλό γεγονός και ένα δυσάρεστο.
Το καλό είναι πως αρχίσαμε μαθήματα Ισπανικών. Ελπίζω μέχρι τον επόμενο Μάρτιο, αν είμαστε καλά, που θα πάμε στην Ισπανία να έχουμε μάθει κάτι.
Το δυσάρεστο ήταν ο τραυματισμός του πεθερού μου. Έτσι για άλλη μια φορά πήγαμε στην Κάρυστο, αυτή τη φορά οδικά και με τη μεγάλη πανσέληνο (Υπερπανσέληνο, όπως την ονομάσανε).
Σελήνη πεπλοφόρος!
Κάτσαμε μιαν εβδομάδα. Η επέμβαση πήγε καλά και γύρισε στο σπίτι, αλλά τώρα αρχίζουν τα δύσκολα.

Δεκέμβριος
Οι προβλέψεις των μετεωρολόγων για το δεύτερο Σαββατοκύριακο του τελευταίου μήνα, μίλαγαν για ένα τριήμερο σχεδόν «ανοιξιάτικο».
Το κλίμα, ψυχολογικά είχε βαρύνει πολύ, οπότε ευκαιρία. Είναι και εκείνα τα κουπόνια, που είχαμε πάρει για ένα ξενώνα στο Ελληνικό Αρκαδίας, οπότε ξεκινάμε. Ήταν μια τριήμερη εκδρομή πολύ όμορφη. Είχε απ’ όλα. Αξιοθέατα, όμορφα χωριά, ένα πανέμορφο ξενώνα, καταπληκτικό καιρό και εξαιρετική παρέα. Τι άλλο να λαχταρίσεις για να γεμίσεις τις μπαταρίες σου;
Ταξιδιωτικά ο χρόνος έκλεισε με ένα τετραήμερο, τα Χριστούγεννα, στους φίλους μας στην Πάτρα. Τη δεύτερη μέρα των Χριστουγέννων κάναμε μια ημερήσια εκδρομή στα Κράβαρα, τα ορεινά της Ναυπακτίας και συγκεκριμένα στα δυτικά των βουνών της Ναυπάκτου, μέχρι το χωριό Πλάτανος. Ο καιρός ήταν θαυμάσιος, η διαδρομή πολύ όμορφη και ο Πλάτανος πάρα πολύ ωραίος.

Αν και ταξιδιωτικά, η χρονιά, που έφυγε, δεν ήταν από τις ιδιαίτερα πλούσιες σε αριθμό εκδρομών και ταξιδιών, με τα δεδομένα της υπάρχουσας κατάστασης ας τη χαρακτηρίσουμε αρκετά καλή.
Θα τελειώσω αυτό τον απολογισμό, με τα λόγια, που είχα τελειώσει και τον περσινό: «Ελπίζοντας πως ο καινούριος χρόνος θα είναι ευνοϊκός μαζί μας εύχομαι νάναι καλός, γεμάτος υγεία και πολλά, πολλά ταξίδια!»

Πολλές μεμονωμένες φωτογραφίες, από τα ταξίδια της χρονιάς υπάρχουν στο άλλο μου blog, το http://fototsepi.blogspot.gr