Δευτέρα 17 Απριλίου 2023

Βόρεια του Λαυρίου, ανατολικά της Κερατέας!

8 Απριλίου 2023

Με τον Ν. και τη Σ. γνωριστήκαμε σε μια συνάντηση μελών μια ταξιδιωτικής ομάδας του facebook. Κανονίσαμε να βρεθούμε κατ’ ιδίαν και να μιλήσουμε για τα ταξίδια που έχουμε κάνει, αυτά που σχεδιάζουμε και ονειρευόμαστε και όποιο άλλο θέμα ήθελε προκύψει, πράγμα που έγινε το Σάββατο του Λαζάρου.

Αν και μένουμε στην Αθήνα και μάλιστα κοντά, σαν καλοί ταξιδευτές είπαμε να βρεθούμε στο Λαύριο, κάνοντας έτσι και μια μικρή εκδρομή.

Μεσημέρι βρεθήκαμε, κάτσαμε να φάμε το ψαράκι μας, εκεί μπροστά στο λιμάνι και στη συνέχεια για ένα καφέ. Νωρίς το απόγευμα μας πρότειναν να κάνουμε μια βόλτα γνωρίζοντας ορισμένες από τις παραλίες της ακτογραμμής της Νοτιοανατολικής Αττικής και να περάσουμε και από το εξοχικό τους, κάπου βόρεια του Λαυρίου. Άλλο που δε θέλαμε! Μπήκαμε στα αυτοκίνητα και ξεκινήσαμε.

Πήραμε τη Λαυρίου για λίγα χιλιόμετρα προς Αθήνα και στρίψαμε δεξιά. Η περιοχή ανάμεσα στη Λαυρίου και τη θάλασσα είναι λοφώδης και διασχίζεται από κλασσικούς, φιδογυριστούς, επαρχιακούς δρόμους, μικρότερα στενά δρομάκια, τσιμεντόδρομους και χωματόδρομους. Περνάνε μέσα από δασώδεις ή θαμνώδεις περιοχές και καταλήγουν σε μερικές πολύ όμορφες παραλίες, κάποιες με αρκετά πυκνή δόμηση ένα γύρω. Λόγω εποχής οι παραλίες ήταν έρημες, αλλά φαντάζομαι τι θα γίνεται το καλοκαίρι και κυρίως τα Σαββατοκύριακα. Εκτός των παραλιών η ακτογραμμή είναι βραχώδης και πολυσχιδής με πολλούς κόλπους και μικρά ακρωτήρια.

Η πρώτη παραλία που είδαμε ήταν το «Περιγιάλι», μικρή παραλία με άμμο και χαλίκι και στο βάθος τη βόρεια άκρη της Μακρονήσου.

Λίγο πιο βόρεια συναντάμε την παραλία «Στόνιμα», αμμώδης και αυτή με αρκετό πράσινο.

Η επόμενη, αμμώδης και αρκετά μεγάλη είναι το «Βρωμοπούσι». Και αυτή έχει σχετικά «καλό» πράσινο.

Από εδώ η Μακρόνησος φαίνεται σε όλο της το μάκρος.

Συνεχίζοντας πιο βόρεια συναντάμε τη μικρή αμμουδιά του «Ξανθού Γυαλού».

Στο δρόμο για την επόμενη παραλία εντυπωσιάζει ένα κυκλικό κτίσμα, για το οποίο δεν βρήκα κανένα στοιχείο και ούτε οι φίλοι μας ξέρουν κάτι.

Επόμενη η μικρή παραλία «Πόρτο Εννιά».

Ακολουθούν τα τέσσερα λιμανάκια του Δασκαλειού με πρώτο το τέταρτο, γνωστό σα Βγέθι.

Μια αρκετά μεγάλη αμμώδης παραλία και με βράχια στις δύο άκρες, όπως σε όλες που είδαμε. Σε αυτή την περιοχή έχουν το εξοχικό τους οι φίλοι μας, σχετικά ψηλά με καταπληκτική θέα, θέα που γαληνεύει ψυχή και νου.

Αφού απολαύσαμε τη θέα από το σπίτι των φίλων συνεχίσαμε.

Από ψηλά βλέπουμε τα επόμενα λιμανάκια του Δασκαλειού και στο βάθος το νοτιοανατολικότερο άκρο της Εύβοιας και λίγο από τους Πεταλιούς, τα νησάκια του Νότιου Ευβοϊκού έξω από το Μαρμάρι.

Επόμενη στάση το δεύτερο λιμανάκι ή Βένιο.μέσα στην παραλία και δίπλα στο μπαράκι βλέπει κανείς ένα παλιό πηγάδι,

ενώ λίγο πριν από το σημείο που σκάει το κύμα, μια αρχαία κολώνα με ένα σκοινί γύρω γύρω για «προστασία» (!!!!!).

Το επόμενο προς τα βόρεια ήταν το πρώτο λιμανάκι ή Δασκαλειό, μικρό, όμορφο και αμμώδες.

Αφήσαμε για το τέλος το τρίτο λιμανάκι με σκοπό να κάτσουμε για άλλο ένα καφέ στο ξενοδοχείο που είναι από πάνω του και έχει εξαιρετική θέα, αλλά δυστυχώς ήτα κλειστό.

Κάπου εκεί τελείωσε η βόλτα μας στα παράλια της Νοτιοανατολικής Αττικής, στην περιοχή της Κερατέας, με εξαιρετικούς ξεναγούς, με τους οποίους ανταλλάξαμε ευχές για το επερχόμενο Πάσχα και ανανεώσαμε το ραντεβού για μετά τις γιορτές.

Μπροστά ο Ν. με τη Σ., πίσω εμείς βγήκαμε στη Λαυρίου, όπου και αποχαιρετιστήκαμε. Μπήκαμε δεξιά και περασμένες 8 το βράδυ φτάσαμε στο σπίτι μας.

Μια εξαιρετική εκδρομή έφτασε στο τέλος της, συναντηθήκαμε και γνωριστήκαμε καλύτερα με δύο πολύ όμορφους ανθρώπους, που αγαπούν κι αυτοί τα ταξίδια και τις εκδρομές και πάνω απ’ όλα αποκτήσαμε δύο καινούριους φίλους. Φυσικά γνωρίσαμε κάποιες όμορφες περιοχές που είναι δίπλα μας αλλά δεν τις ξέρουμε. Εντός Αττικής πάντα!

Ν. και Σ. χαρήκαμε πολύ για τη συνάντηση, σας ευχαριστούμε πολύ για τη βόλτα και την ξενάγηση και σας περιμένουμε στην Κάρυστο.

Στο επανιδείν!

1. Οι ταξιδιωτικές σας εμπειρίες μας εντυπωσίασαν αρχικά και εννοείται η συμπεριφορά σας, για αυτό και θέλαμε να σας γνωρίσουμε.
    Χαρήκαμε και εμείς που μέσα από τη βόλτα μας και το blog σας , καταλάβαμε πως είστε τόσο όμορφοι άνθρωποι όσο είχαμε νιώσει, όταν σας πρωτοείδαμε.
    Τα υπόλοιπα θα τα πούμε από κοντά σύντομα.