Τετάρτη 28 Μαρτίου 2018

Το "δισάκι" στο http://www.travelnikos.com .Παρουσίαση!

Ο Νικόλας, από τη μακρινή Ταϋλάνδη "ξαναχτύπησε"!! Μετά τη συνέντευξη, που δημοσίευσε στην ιστοσελίδα του (http://www.travelnikos.com/taxidevontas/ellines-xenoi-taxidiotes/sunenteuxi-dimos-fiotakis/)  επανήλθε με την παρουσίαση του πρώτου μου ιστολόγιου (blog). 
Έτσι στο www.travelnikos.com, από χθες φιγουράρει η παρουσίαση του 
(http://www.travelnikos.com/afieromata/blog/disaki-blogspot-com/)
Γι άλλη μια φορά ευχαριστώ τον Νικόλα από καρδιάς.


Το δισάκι μου στον ώμο … disaki.blogspot.com 

Το δισάκι μου στον ώμο.. είναι ένα ταξιδιωτικό μπλοκ με πολλές ενδιαφέρουσες αναρτήσεις από πολιτισμό, ταξίδια και πολλά άλλα. Θα το βρείτε στην διεύθυνση disaki.blogspot.com. Δημιουργός του μπλοκ είναι ο Δήμος Φιωτάκης, για τον οποίο έχουμε γράψει και πάρει συνέντευξη για τα ταξίδια του, την οποία μπορείτε να διαβάσετε εδώ: Συνέντευξη με τον Δήμο Φιωτάκη.


Όπως γράφει ο ίδιος ο Δήμος:
Το ιστολόγιο (blog) «το δισάκι μου στον ώμο…» δημιουργήθηκε στις 4 Νοεμβρίου του 2010. Μέχρι τότε είχα κάνει 27 ταξίδια στο εξωτερικό, σε 26 χώρες και πάρα πολλά σε διάφορα μέρη της Ελλάδας. Μέχρι σήμερα έχω ανεβάσει πάνω από 500 αναρτήσεις διαφόρων θεμάτων, κυρίως ταξιδιωτικά και το έχουν επισκεφθεί κάτι λιγότερο από 500000 επισκέπτες.
Πάντα μου άρεσε να αφηγούμαι τις ταξιδιωτικές μου εμπειρίες σε φίλους και γνωστούς και είχα αρχίσει να τις γράφω, εμπλουτίζοντας τις με κάποιες από τις φωτογραφίες μου από τα ταξίδια μου και τις παρουσίαζα σε κάποια ταξιδιωτικά forum. Σκέφτηκα τότε να φτιάξω ένα ιστολόγιο και τα τις ανεβάζω. Και εγεννήθη το «δισάκι» μου. Σ’ αυτό εκτός από τα οδοιπορικά σε Ελλάδα και εξωτερικό, ανεβάζω και κάποια πολιτιστικά ή κοινωνικά γεγονότα στα οποία συμμετέχω και τα οποία πιστεύω πως αξίζει να γίνουν κάπως πιο γνωστά.
Τα δύο πρώτα χρόνια ανέβαζα και κάποια στιγμιότυπα, με 1-2 φωτογραφίες από κάτι που μου έκανε εντύπωση στα ταξίδια αλλά και στην καθημερινότητά μου. Αυτό όμως είχε αρχίσει να το κάνει να χάνει τον ταξιδιωτικό του χαρακτήρα και στάθηκε αφορμή νε γεννηθεί το 2ο «παιδί» μου το ιστολόγιο (blog) «Με μια φωτογραφική στην τσέπη….».
“Αποσπάσματα Μνήμης”, Έκθεση του Νίκου Ζήβα! από το ιστολόγιο disaki.blogspot.com

Διαβάστε μερικά από τα ενδιαφέροντα άρθρα του δισάκι μου στον ώμο …

Ο Διογένης και οι φακές!

Μία μέρα ο Διογένης έτρωγε ένα πιάτο φακές καθισμένος στο κατώφλι ενός τυχαίου σπιτιού. Δεν υπήρχε σε όλη την Ελλάδα πιο φθηνό φαγητό από μία σούπα με φακές. Μ’ άλλα λόγια, αν έτρωγες φακές σήμαινε ότι βρισκόσουν σε κατάσταση απόλυτης ανέχειας. Πέρασε ένα απεσταλμένος του άρχοντα και του είπε … περισσότερα

Στο Ιερό της Θεάς! (Βραυρώνα)

Η μέρα είχε όλες τις προϋποθέσεις για μια όμορφη εκδρομή εντός Αττικής. Υπέροχη χειμωνιάτική λιακάδα και γενική απεργία ΑΔΕΔΥ-ΓΣΣΕ (!!!). Θα ρωτήσει κανείς, και δικαιολογημένα, γιατί το δεύτερο να αποτελεί προϋπόθεση για εκδρομή. Και εξηγώ. Η κόρη μας με μια φίλη της έπρεπε … περισσότερα

Στην Αγία Σοφία και τον Βόσπορο! Η πόλη που την είπαν «Πόλη»!

Ταξίδι στην Κωνσταντινούπολη, 4ο μέρος
Η τέταρτη μέρα του ταξιδιού μας στην Πόλη ήταν αφιερωμένη στην Αγία Σοφία και τον Ιππόδρομο, αλλά είχε και μια βόλτα στον Βόσπορο με το καραβάκι για μια ξεκούραστη απόλαυση διαφορετικών εικόνων … περισσότερα
Μόσχα

Brantom στο Perigord της Νότιας Γαλλίας






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...