Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2022

Μετά την «Ελπίδα»!

31 Ιανουαρίου 2022

Ήταν 24 Ιανουαρίου όταν πλάκωσε η «Ελπίδα» (αυτός που βάφτισε έτσι την κακοκαιρία έχει χιούμορ. Μαύρο), που με τη βοήθεια των διαφόρων ανευθυνοϋπεύθυνων της κυβέρνησης, της περιφέρειας και των «λοιπών συγγενών» δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, τα έκανε μαντάρα.

Εκατοντάδες αυτοκίνητα ακινητοποιήθηκαν για ατέλειωτες ώρες σε αυτοκινητόδρομους και λεωφόρους με επιβάτες άρρωστους, με ετοιμόγεννες κλπ και περιοχές ολόκληρες της πρωτεύουσας έμειναν χωρίς ηλεκτρικό για μέρες με θερμοκρασίες που φλέρταραν το μηδέν πάνω και κάτω.

Τέλος πάντων. Όπως όλα τα κακά ήρθε και πέρασε αφήνοντας πίσω του τραύματα και τους ανεύθυνους «υπεύθυνους» αφ’ ενός να ρίχνουν το μπαλάκι των ευθυνών ο ένας στον άλλο και αφ’ ετέρου να προσπαθούν να τη βγάλουν καθαρή με ένα υποκριτικό συγγνώμη και χωρίς καμιά παραίτηση. Αλλά τέτοιους άχρηστους πάμε και ψηφίζουμε. Ένα διήμερο ψιλόβροχου βοήθησε να λιώσουν τα περισσότερα χιόνια και να επανέλθει η ζωή κάπως στα κανονικά της.

Μια εβδομάδα μετά, ξημέρωσε μια ηλιόλουστη μέρα με σχετικά καλές θερμοκρασίες. Οι μετεωρολόγοι προέβλεπαν πως ο Φλεβάρης θα έμπαινε με βροχές και χιονοπτώσεις στα ορεινά, αν και με αρκετά ψηλές θερμοκρασίες. Έτσι ετοιμαστήκαμε για βόλτα.

Τη Δευτέρα σηκωθήκαμε νωρίς για την εκδρομή μας αλλά προέκυψαν κάποιες έκτακτες υποχρεώσεις, που δεν μας άφησαν να φύγουμε πριν το μεσημέρι. Έτσι η εκδρομή που είχαμε προγραμματίσει δεν μπορούσε να γίνει. Αλλαγή πλεύσης λοιπόν. Β.Αν Αττική. Βαρνάβας, Γραμματικό Μαραθώνας και στο τέλος κάπου παραθαλάσσια για ψαράκι.

Πιάσαμε την Ε.Ο.Αθηνών-Λαμίας και μετά τα διόδια των Αφιδνών βγήκαμε. Περάσαμε έξω από το Καπανδρίτι και αρχίσαμε να ανηφορίζουμε. Εδώ το χιόνι στις άκρες του δρόμου και στα πλαγιές ήταν αρκετό και βάσταγε ακόμα. Στη Ρεματιά του Βαρνάβα ήταν ακόμα περισσότερο και έτσι η διαδρομή προς το χωριό γινόταν αρκετά πιο ενδιαφέρουσα.

Μπήκαμε στο παλιό αρβανίτικο χωριό και κάναμε μια βόλτα με το αυτοκίνητο, φτάνοντας μέχρι την εκκλησία Πέτρου και Παύλου και βγήκαμε με κατεύθυνση το επόμενο χωριό, το Γραμματικό.

Η διαδρομή έχει ακόμα περισσότερο χιόνι και θέλει μεγαλύτερη προσοχή.

Μπήκαμε στο χωριό, κάναμε μια βόλτα με το αυτοκίνητο

και σταματήσαμε στην Πλατεία Ηρώων,

με το ηρώο

και την πέτρινη βρύση για μερικές φωτογραφίες.

Το Γραμματικό έχει περισσότερο την εικόνα «χωριού» απ’ ότι ο Βαρνάβας.

Ξανά στο αυτοκίνητο και αρχίσαμε να κατηφορίζουμε προς τη θάλασσα του Νότιου Ευβοϊκού. Προορισμός μας η Νέα Μάκρη. Περάσαμε από την πόλη του Μαραθώνα, που βρίσκεται στην πεδιάδα, όπου έγινε η περίφημη μάχη το 490 π.Χ. μεταξύ των Ελλήνων και των Περσών, κατά την 1η εισβολή των δεύτερων στην Ελλάδα (Στον τόπο της ιστορικής μάχης, στον τόπο ….της Ειρήνης!!).

Περάσαμε χωρίς να σταματήσουμε και μετά από λίγο παρκάραμε στην παραλία της Νέας Μάκρης. Η όμορφη, ηλιόλουστη μέρα,

οι θαλασσινές εικόνες προς το Σχινιά από τη μια

και τη χιονισμένη Όχη της Νότιας Εύβοιας από την άλλη και η ώρα που είχε προχωρήσει μας οδήγησαν, μετά από ένα μικρό περίπατο δίπλα στη θάλασσα, σε ψαροταβέρνα της περιοχής για τις κουτσομούρες μας.

Απολαύσαμε το νόστιμο και χορταστικό γεύμα μας και μπήκαμε ξανά στο αυτοκίνητο. Μέσω Πεντέλης, αργά το απόγευμα φτάσαμε στο σπίτι μας.

Εδώ να πω πως από τη σημερινή εκδρομή έχω ελάχιστο φωτογραφικό υλικό. Μόνο από την πλατεία του Γραμματικού που σταματήσαμε και από την παραλία της Νέας Μάκρης. Σε όλη τη βόλτα είχα βάλει την Action Camera να γράφει βίντεο και να βγάζει φωτογραφίες. Το βράδυ διαπίστωσα πως το υλικό αυτό δεν υπήρχε (!!!!!!). Άγνωστο γιατί. Αλλά αυτές οι αναποδιές συμβαίνουν. Κρίμα μόνο γιατί οι εικόνες εκείνες με το χιόνι ήταν όμορφες. Ελπίζω σε μια μελλοντική εκδρομή στα ίδια αυτά μέρη να μπορέσω να έχω υλικό, ανανεώνοντας και τις εικόνες.

Και στα επόμενα λοιπόν και χωρίς αναποδιές.