Τετάρτη 3 Ιανουαρίου 2024

2023, ο απολογισμός!

Πάει και αυτή η χρονιά και πήγε καλά. Είμαστε καλά και κάναμε και κάποια ταξίδια σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Τη χρονιά αυτή, λοιπόν, περάσαμε πάνω από 3 μήνες στην Κάρυστο, κυρίως το καλοκαίρι, αλλά κάναμε κάποιες εκδρομές και ταξίδια, κυρίως εντός Ελλάδας και ένα ταξίδι-όνειρο με το αυτοκίνητο (νοικιασμένο) στη Νορβηγία.

Όσον αφορά τις αναρτήσεις στο «δισάκι» ήταν συνολικά 73.

Από αυτές 12 αφορούσαν ταξίδια προηγούμενων χρόνων στο εξωτερικό, 18 αφορούσαν ταξίδια προηγούμενων χρόνων στην Ελλάδα και 3 ήταν αναρτήσεις πολιτιστικών προηγούμενων χρόνων.

35 αφορούσαν δραστηριότητες του 2023: 14 από τα ταξίδια και τις εκδρομές στην Ελλάδα, 5 από ταξίδια στο εξωτερικό και 16 πολιτιστικά «ταξίδια».

Τέλος οι άλλες 5 αναρτήσεις ήταν ο απολογισμός του 2022 (2022, επιτέλους ταξιδέψαμε!),

η ανάρτηση για το θάνατο του Μάρκου Δραγούμη (Αντίο δάσκαλε, αντίο αγαπημένε μου φίλε!), αυτή για τα 13α γενέθλια του ιστολογίου (13 χρόνια «δισάκι»!) και δύο αναρτήσεις

με ευχές για το Πάσχα (Αποκαθήλωση και Ανάσταση!) και τις γιορτές των Χριστουγέννων (Καλές Γιορτές!).

Αναλυτικά ο ταξιδιωτικός απολογισμός (πραγματικός και πολιτιστικός) της χρονιάς, που μόλις έφυγε και οι αναρτήσεις στο «δισάκι» έχει ως εξής:

Ιανουάριος- Μάρτιος

Το πρώτο τρίμηνο του χρόνου σημαδεύτηκε από την παρατεταμένη καλοκαιρία. Δεν ήταν χειμώνας αυτός ο φετινός. Μόνο στις αρχές του Φλεβάρη είχαμε την κακοκαιρία BARBARA, που όμως δεν έδωσε και πολύ χιόνι.

Στην προσωπική μας ζωή είχαμε μια εγχείριση της Σοφίας και δυστυχώς τον ξαφνικό θάνατο ενός ανιψιού μου, που μας πόνεσε πολύ. Άλλη μια απώλεια αυτό το διάστημα, αυτή του αγαπημένου μου φίλου και «δάσκαλου», του μουσικολόγου Μάρκου Δραγούμη, ήρθε και αυτή να με ταρακουνήσει για τα καλά. Στις αρχές του Φλεβάρη αρρωστήσαμε και οι δύο από COVID, χωρίς σοβαρό πρόβλημα.

Το πιο συνταρακτικό γεγονός αυτού του διμήνου έμελλε να συμβεί την τελευταία μέρα του Φλεβάρη και σόκαρε όλη την κοινωνία. Ήταν το τρομερό σιδηροδρομικό δυστύχημα-έγκλημα στα Τέμπη με τους 52 νεκρούς, κυρίως νέα παιδιά.

Κατά τ’ άλλα κάναμε τέσσερεις ημερήσιες εκδρομές, εντός και εκτός Αττικής και στο τέλος Φεβρουαρίου πήγαμε στην Κάρυστο για απόκριες, κάνοντας στάσεις για κάποια ενδιαφέροντα. Πιο συγκεκριμένα:

Την τρίτη μέρα του χρόνου, για άλλη μια χρονιά κάναμε μια βόλτα μέχρι τη Χαλκίδα, όπου επισκεφτήκαμε το ιερό της Αυλιδείας Αρτέμιδας και την πηγή της Αρέθουσας και τη Στενή Εύβοιας, που κάτσαμε για φαγητό. Εκείνη η εκδρομή τελείωσε με καφέ στο λιμανάκι της Νέας Αρτάκης (Στη Χαλκίδα και τη Στενή. Πρώτη εκδρομή της χρονιάς!).

Στις 15 του Γενάρη πήγαμε εκδρομή στην Κορινθία και πιο συγκεκριμένα στο Χιλιομόδι που επισκεφτήκαμε το νέο και το παλιό μοναστήρι της Φανερωμένης και αφού περάσαμε από τα Αθίκια καταλήξαμε για φαγητό στην Παλιά Επίδαυρο και καφέ, από πάνω στο ΣΤΟΡΚ με την υπέροχη θέα (Οι Φανερωμένες στο Χιλιομόδι και….άλλα ενδιαφέροντα!).

Ο υπόλοιπος Γενάρης κύλησε με μια βόλτα για φαγητό στο Μεγάλο Πεύκο.

Στις 18 Φεβρουαρίου κάναμε μια όμορφη βόλτα σε Ψάθα και Αλεποχώρι (Εικόνες των μετά Barbara ημερών….εντός Αττικής!)

και στις 23 πηγαίνοντας οδικά για Κάρυστο επισκεφτήκαμε κάποια αξιοθέατα της Αμαρύνθου (Η Άρτεμις, η Μεταμόρφωση και η Παναγιά!)

και κάναμε και μια στάση στα Στύρα για καφέ και μερικές φωτογραφίες. Στις 2 Μαρτίου, επιστρέφοντας στην Αθήνα κάναμε άλλη μια στάση στα Στύρα για μερικές ακόμα φωτογραφίες και μια μικρή στην Ερέτρια (Καφεδάκι στα Στύρα!).

Στις 9 Μαρτίου πήγαμε μια βόλτα μέχρι την Ελευσίνα, αφού πρώτα σταματήσαμε να δούμε το Ιερό της Αφροδίτης στο Σκαραμαγκά και τη Ρωμαϊκή γέφυρα στην είσοδο της Ελευσίνας. Επισκεφτήκαμε τον αρχαιολογικό χώρο της Ελευσίνας (δυστυχώς μόνο λίγο μετά την είσοδο, μιας και δεν είναι προσβάσημος σε άτομα με αναπηρία) και κάναμε μια μεγάλη βόλτα στην πόλη. Στο λιμάνι κάτσαμε για φαγητό και καφέ (Μια καθημερινή στην Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης!).

Η Ελευσίνα το 2023 ήταν μαζί με την Τιμισοάρα της Ρουμανίας και το Βέσπρεμ της Ουγγαρίας, πολιτιστικές πρωτεύουσες της Ευρώπης (2023, Πολιτιστικές πρωτεύουσες της Ευρώπης!).

Στις 20 Μαρτίου φύγαμε για ένα πολύ όμορφο τριήμερο σε Αργολίδα και Ύδρα. Πηγαίνοντας κάναμε στάσεις στη Μονή Αγνούντος, στον Αρχαιολογικό χώρο του Θεάτρου της Επιδαύρου (Είδαμε το Θέατρο και το Μουσείο) και στις Δολίνες των Διδύμων. Η επόμενη μέρα ήταν αφιερωμένη στη Ύδρα, ενώ στην επιστροφή σταματήσαμε να δούμε το Πόρτο Χέλι, το Κρανίδι, την Κοιλάδα και τη μονή Αγίου Δημητρίου Αυγό (έπονται ταξιδιωτικές αναρτήσεις).

Διάφορες επισκέψεις και αναρτήσεις στο «δισάκι», πολιτιστικού περιεχομένου συμπλήρωσαν το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς.

Η πρώτη αφορούσε ένα πίνακα που είδα στην αίθουσα αναμονής ενός ιατρείου («Μήλο», του Νίκου Σαπέρα!),

η δεύτερη ένα γλυπτό στην είσοδο του νοσοκομείου ΑΤΤΙΚΟΝ (Στην είσοδο του Νοσοκομείου "ΑΤΤΙΚΟΝ"!)

και η τρίτη την έκθεση έργων του Λάζαρου Λαμέρα στην Zivasart Gallery (Λάζαρου Λαμέρα: "Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΦΑΙΡΕΣΗΣ"!). Στις 26 Μαρτίου πήγαμε στο ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ «ΜΕΛΙΝΑ» του Δήμου της Αθήνας, στο Θησείο, όπου είδαμε 4 εκθέσεις. Τις μόνιμες «Οδοιπορικό της Αθήνας» και αυτή για το «Θέατρο Σκιών»,

την έκθεση με έργα του Βασίλη Σίμου (Βασίλης Σίμος: «Μια ματιά πίσω», έργα 1954-2014!)

και μια Ομαδική (Συνθέσεις στον Κύβο!).

Απρίλιος-Ιούνιος

Το δεύτερο τρίμηνο του 2023 ξεκίνησε με επίσκεψη στην Εθνική Πινακοθήκη για να δούμε την εξαιρετική έκθεση με τίτλο “Κωνσταντίνος Παρθένης (1878-1967), Η ιδανική Ελλάδα της ζωγραφικής του”. Από εκείνη την έκθεση έκανα μια ανάρτηση με 4 πίνακες του, για Πασχαλινές Ευχές.

Στις 8 του Απρίλη συναντηθήκαμε για φαγητό και καφέ με τους καινούριους φίλους Νίκο και Στέλλα στο Λαύριο. Στη συνέχεια κάναμε μια πολύ ωραία και μεγάλη βόλτα για να γνωρίσουμε τις παραλίες της Αττικής, βόρεια του Λαυρίου και μέχρι τα λιμανάκια της Κερατέας (Βόρεια του Λαυρίου, ανατολικά της Κερατέας!),

ενώ την τελευταία μέρα του Απρίλη και την πρωτομαγιά μας φιλοξένησαν στο εξοχικό τους στο Βγέθι, μια από τις παραλίες της περιοχής (Νοτιοανατολική Αττική, εικόνες γαλήνης!).

Για Πάσχα αποφασίσαμε να πάμε στους κουμπάρους μας στην Πάτρα. Πηγαίνοντας κατεβήκαμε στην παραλία της Ακράτας για καφεδάκι και ωραίες εικόνες. Στην Πάτρα είδαμε κάποια καινούρια αξιοθέατα της πόλης και κυρίως συναντηθήκαμε με παλιούς φίλους. Την Τρίτη του Πάσχα φύγαμε για ένα τριήμερο στη Φωκίδα, πριν γυρίσουμε στο σπίτι μας. Κάναμε στάσεις στο Μοναστηράκι, στη Γλυφάδα και τα Χάνια, από όπου πήραμε τη βάρκα για Τριζόνια, το μοναδικό νησάκι του Κορινθιακού που κατοικείται, αλλά δεν πάνε αυτοκίνητα. Εκεί κάτσαμε για φαγητό, κάναμε μια μεγάλη βόλτα και μετά ξανά για καφέ. Απογευματάκι γυρίσαμε στη στεριά πήραμε το αυτοκίνητο και συνεχίσαμε για Γαλαξίδι, τελικό μας προορισμό.

Την άλλη μέρα κάναμε επισκέψεις και βόλτες στο Γαλαξίδι (Ερχεται βροχή, έρχεται μπόρα!) και μετά το φαΐ φύγαμε για Δελφούς, με μια στάση στο Μοναστήρι του Προφήτη Ηλία Χρυσού. Επισκεφτήκαμε το καταπληκτικό μουσείο των Δελφών και πήραμε να γυρίσουμε, κάνοντας στάσεις σε Ιτέα και Κίρρα. Την τρίτη μέρα ξεκινήσαμε για την επιστροφή. Ανεβήκαμε στο Μοναστήρι της Μεταμόρφωσης πάνω από το Γαλαξίδι, ξαναμπήκαμε σ’ αυτό για να δούμε το 2ο λιμάνι του το Χηρόλακα και φύγαμε παίρνοντας το δρόμο για Άμφισσα και Μπράλο με στάσεις στο πανέμορφο, αλλά τελείως «κλειστό» χωριό Βάργιανη, στο Χάνι της Γραβιάς και στο Βρετανικό Νεκροταφείο του Μπράλου, πριν στρίψουμε για Αμφίκλεια, όπου κάτσαμε για φαγητό. Τελευταία στάση για καφέ στον Ορχομενό (έπονται ταξιδιωτικές αναρτήσεις).

Στις αρχές του Μάη, γυρνώντας από κάποια δουλειά στη Νέα Φιλαδέλφεια, περάσαμε από τα πέτρινα προσφυγικά σπίτια της Νέας Ιωνίας για μερικές φωτογραφίες.

Ο Μάης, όμως ήταν ο μήνας του μεγάλου μας ταξιδιού στη Νορβηγία. Στις 15 του μήνα φύγαμε για Όσλο, όπου πήραμε το αυτοκίνητο που είχαμε νοικιάσει για ένα οδικό ταξίδι (road trip) 16 ημερών και 2500χμ στη χώρα των νερών και των τρολ. Όσλο, Μπέργκεν, Ώλεσουντ, Τρόντχαϊμ και Χαμάρ, αλλά και πολλές υπέροχες εικόνες σε μικρά χωριά, δρόμους και φιόρδ σε ένα ταξίδι όνειρο που το σχεδιάζαμε χρόνια. Ήρθε όμως το πλήρωμα του χρόνου και κάναμε ένα υπέροχο ταξίδι, από το οποίο έχω κάνει μέχρι τώρα 5 αναρτήσεις:

Ο Ιούνιος κύλησε εν αναμονή των εκλογών στις 25 του μήνα και τρεις μέρες μετά φύγαμε για καλοκαίρι στην Κάρυστο.

Όσον αφορά τα πολιτιστικά του 2ου τριμήνου της χρονιάς, εκτός από την έκθεση του Παρθένη, παρακολουθήσαμε δύο μουσικές εκδηλώσεις,

Μια συναυλία κλασσικής μουσικής στο Ηρώδειο (Κάτω από την Ακρόπολη, μετά τη βροχή!)

και ένα live στη «Χόβολη», στην Κάρυστο, όμορφη αρχή του καλοκαιριού μας (Με Ταυλά και Κυραμαργιό στη Χόβολη!).

Ακόμα επισκεφτήκαμε μια έκθεση ζωγραφικής (Νίκος Ζήβας: "Το ίχνος των κρυμμένων σχημάτων"!)

και μια γλυπτικής (Νίκος Ζήβας: "Το Αίμα της Μνήμης"!)

και έκανα μια ανάρτηση για ένα ακόμα πίνακα που είδα στην αίθουσα αναμονής ιατρείου (Φάνης Γιόσης: "Γυναίκες"!).

Ιούλιος-Σεπτέμβριος

Όλο αυτό το τρίμηνο κάτσαμε στην Κάρυστο, με εξαίρεση

οκτώ ημέρες που πήγαμε από εκεί στην Άνδρο, το τόσο κοντινό σε εμάς Κυκλαδονήσι, που όμως δεν είχαμε αξιωθεί να πάμε και τελικά μας άρεσε πολύ και περάσαμε όμορφα (έπεται οδοιπορικό)..

Στο διάστημα αυτό συμμετείχαμε σε 4 καλλιτεχνικές δράσεις και στο 3ήμερο 6ο φεστιβάλ ντοκιμαντέρ Καρύστου της τοπικής Κινηματογραφικής Λέσχης.

Πιο συγκεκριμένα μια θεατρική παράσταση (Καλλιρόη Παρρέν, μια παράσταση!),

μια έκθεση γλυπτικής («Πέτρινα και ξυλώδη γλυπτά» στη Χόβολη!),

την καθιερωμένη ρεμπετοβραδιά (Ρεμπετοβραδιά στης «Στέλλας»!)

και ένα live (Στη «Χόβολη» με τους ΟΝΑΡ!). Κάναμε και μια ημερήσια εκδρομή στους Αγίους Αποστόλους Πετριών, για μπανάκι και φαγητό με καφέ στα Στύρα στην επιστροφή.

Οκτώβριος-Δεκέμβριος

Ο Οκτώβρης σημαδεύτκε διεθνώς από την έναρξη του πολέμου μεταξύ Ισραήλ και Παλαιστινίων, που έχει στοιχίσει μέχρι στιγμής τη ζωή σε χιλιάδες παλαιστίνιους (κυρίως), κυρίως παιδιά.

Αλλά ας γυρίσουμε στον απολογισμό.

Στις αρχές του Οκτώβρη τελείωσε το καλοκαίρι μας (Τελευταίες εικόνες του καλοκαιριού!

και επιστρέψαμε στην Αθήνα (Επιστροφή!).

Το τελευταίο μισό του Οκτωβρίου κάναμε ένα μεγάλο ταξίδι με το αυτοκίνητό μας (Road Trip), ακολουθώντας τον ποταμό Αώο από τις πηγές του πάνω από το Μέτσοβο, μέχρι τις εκβολές του στην Αδριατική θάλασσα, στην Αλβανική πόλη Αυλώνα. Τι ταξίδι! Σχετικά μεγάλο σε ημέρες, μεγάλο σε αποστάσεις και τεράστιο σε εικόνες και εντυπώσεις. Η διάρκειά του ήταν 14 ημέρες και κάναμε κάτι παραπάνω από 2200χμ. 11 ημέρες στην Ελλάδα και 3 στη γειτονική Αλβανία. Είδαμε δεκάδες χωριά και κάποιες πόλεις, στην Ήπειρο και τη γείτονα και μαγευτήκαμε από μοναδικά τοπία, ειδικά αυτή την εποχή με την απίστευτη ποικιλία χρωμάτων της φύσης. Μείναμε σε 5 διαφορετικά καταλύματα. (έπεται οδοιπορικό).

Από το ταξίδι αυτό έκανα μια ανάρτηση για την Κόνιτσα (Σύγχρονη γλυπτική στην Κόνιτσα!).

Ο Νοέμβριος κύλησε με μια υπέροχη θεατρική παράσταση στο θέατρο του «Ελληνικού Κόσμου» («Τα φώτα της πόλης» του Τσάρλι Τσάπλιν). Φωτογράφησα τα έργα ζωγραφικής που είναι στο φουαγιέ, προκειμένου να κάνω μια ανάρτηση. Δύο φορές πέρασα από το σταθμό του ΗΣΑΠ στο Μοναστηράκι και φωτογράφησα τα αρχαία με την κοίτη του Ηριδανού για να κάνω μια παρουσίαση.

Κάναμε ακόμα μια ημερήσια βόλτα στην Κορινθία (Του μύθου και της ιστορίας!).

Ο τελευταίος μήνας του χρόνου ξεκίνησε με μια ωραία εκδρομούλα στην περιοχή της Υλίκης, στα όρια των νομών Βοιωτίας και Εύβοιας, και στη Χαλκίδα (Λίμνες ή θάλασσα; Και τα δύο!). Στα μέσα του μήνα, εκμεταλλευόμενοι άλλη μια καλή μέρα, κάναμε άλλη μια βόλτα, στην Πελοπόννησο αυτή τη φορά, ξεκινώντας από το Αρχαιολογικό μουσείο της Τεγέας στην Αρκαδία και ακολουθώντας τον παλιό δρόμο Άργους-Τρίπολης, τον γνωστό «κωλοσούρτη», φτάσαμε στους Μύλους της Αργολίδας και από εκεί επιστρέψαμε.

Την προπαραμονή των Χριστουγέννων πήγαμε στο Μεγάλο Πεύκο για φαγητό και δυο μέρες πριν τελειώσει κι αυτός ο χρόνος φύγαμε για Πάτρα, καλεσμένοι από τους φίλους μας, για να αλλάξουμε το χρόνο μαζί.

Καλλιτεχνικά ο μήνας συμπληρώθηκε με μια εξαιρετική έκθεση ζωγραφικής (Φωτεινή Στεφανίδη: "Σιωπηρή Ευωχία"!) στη Zivasart Gallery

και επίσκεψη στην έκθεση γλυπτικής του Νίκου Ζήβα με τίτλο «Το αίμα της μνήμης» στο χώρο της «Μάντρας» απέναντι από την Gallery (Νίκος Ζήβας: «Το Αίμα της Μνήμης» 2!), που την είχα δει να ετοιμάζεται τον Ιούνιο.

Τα οδοιπορικά από ταξίδια και πολιτιστικά «ταξίδια» προηγούμενων χρόνων, που έγραψα μέσα στο 2023 είναι:

Ταξίδια στην Ελλάδα:

Μια «ξεχασμένη» επίσκεψη τον Δεκέμβριο του 2013 (Στο Βυζαντινό & Χριστιανικό Μουσείο της Αθήνας!)

Το Γενάρη του 2019 επισκεφτήκαμε το εξαιρετικό αρχαιολογικό μουσείο της Θήβας (2 αναρτήσεις Στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θηβών! μέρος 1ο και Στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θηβών! μέρος 2ο).

Το Μάη του ίδιου χρόνου κάναμε ένα υπέροχο ταξίδι σε Ημαθία και Φλώρινα και γι αυτό το ταξίδι έκανα τρεις αναρτήσεις

«Μικρή Ιερουσαλήμ», πρώτες εικόνες!

Στους δρόμους του κρασιού!

«Μικρή Ιερουσαλήμ», μέρος 2ο!

Τέσσερεις αναρτήσεις από το ταξίδι στα Τζουμέρκα το 2021

Το ξαναγεννημένο γεφύρι και οι δίδυμοι καταρράκτες!

Η τέχνη "πήρε τα βουνά"!

Στο βασίλειο της πέτρας!

Στο Μουσείο-τελευταίες εικόνες!

και από τη συνέχεια εκείνου του ταξιδιού μια ανάρτηση για τα Γιάννινα (Γιάννινα, οι θησαυροί του Ιτς Καλέ!).

Βόλτα στη Βοιωτία τον Φεβρουάριο του 2022 (Μικρή απόδραση στο βουνό των Μουσών… και στα γύρω!)

Φωτογραφική βόλτα στο Περιστέρι τον Νοέμβριο του 2022 ("Φωτο-βολτάροντας" στα Νέα Σεπόλια (Περιστέρι)!)

Άλλη μια βόλτα στη Βοιωτία τον Δεκέμβριο του 2022 (2 αναρτήσεις Ορχομενός, Χαιρώνεια, Λεύκτρα, αρχαιολογική βόλτα στη Βοιωτία! και Μια ταβέρνα, Μουσείο!)

Τρεις ακόμα αναρτήσεις από το ταξίδι σε Βόρεια Ελλάδα και Βαλκάνια τον Οκτώβριο του 2022. Οι δύο είναι για τη Λήμνο (Τρεις μέρες στο νησί του Ήφαιστου! 1ο και Τρεις μέρες στο νησί του Ήφαιστου! 2ο), ενώ η Τρίτη για τις Σέρρες και τη Δράμα (Εκεί που φτιάχνουν τους ακανέδες*!).

Ταξίδια στο εξωτερικό:

Έκανα τις έξι πρώτες αναρτήσεις από το οδικό ταξίδι του 2018 στα Βαλκάνια

Βουλγαρία, στον Άγιο Ιωάννη της Ρίλας!

Βουλγαρία, μια μεγάλη βόλτα στη Σόφια!

Σερβία, στην πόλη που γέννησε τον Μεγάλο Κωνσταντίνο!

Βοσνία-Ερζεγοβίνη, στο γεφύρι του Δρίνου!

Βοσνία-Ερζεγοβίνη, στο μαρτυρικό Σαράγιεβο!

Βοσνία-Ερζεγοβίνη, το γεφύρι της ενότητας, το γεφύρι του μίσους! (έπεται συνέχεια),

4 αναρτήσεις που ολοκλήρωσαν το οδοιπορικό από το ταξίδι του 2019 στη Σικελία

Monreale, η αποθέωση της τέχνης του ψηφιδωτού!

Σελινούς, η αποικία της αποικίας!

Έρυξ και Κεφαλοίδιον!

Η Κοιλάδα των Ναών!

και μία ανάρτηση για τα γκράφιτι στο Βελιγράδι, από το ταξίδι στα Βαλκάνια του 2022 (Τοιχογραφίες-Γκράφιτι στο Βελιγράδι!).

Πολιτιστικά «ταξίδια»:

Βιβλία Καλλιτεχνών της συλλογής TÉRIADE! (Δεκέμβριος 2013)

Άγναντα, οι ζωγραφισμένοι κάδοι! (από το ταξίδι στα Τζουμέρκα το 2021)

Δύο έργα της Αλίνας Μάτσα! (2022)

Μεμονωμένες φωτογραφίες και στιγμιότυπα, από τα ταξίδια της χρονιάς, αλλά και την καθημερινότητά μας, υπάρχουν στο άλλο μου blog, το Με μια φωτογραφική στην τσέπη....

Καλά πήγε η χρονιά που έφυγε και από άποψη υγείας και γιατί κάναμε αρκετά ταξίδια και εκδρομές. Για τη νέα που ήρθε έχουμε την ελπίδα πως κι αυτή θα είναι τουλάχιστον τόσο καλή όσο αυτή που έφυγε, άλλωστε η ελπίδα πεθαίνει τελευταία!

Κ Α Λ Η   Χ Ρ Ο Ν Ι Α ! !